Skip to content

Zeinep's Blog

Dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreu…


Azi vorbeam cu un prieten foarte bun despre denumirile populare ale unor flori şi am ajuns la concluzia că suntem un popor cu o imagineţie destul de bogată.Să le pui unor plante nume precum “curul găinii” sau “băşina porcului” e ceva.Îmi pare rău că nu sunt considerate flori şi nu sunt dăruite.
“Oh mon Dieu!Un buchet de Băşina porcului!Stai să-l pun în vază.”
Am început să cred că e o legătură strânsă între limba soacrei,curu’ găinii şi băşina porcului.E ca şi decodificare influxului nervos,receptarea informaţiei şi emiterea răspunsului. Limba soacrei se duce către curul găinii,informaţia este preluată de către codiţa soricelului şi dusă undeva la funul porcului iar răspunsul este o băşină a porcului.
Am o minte bolnavă,ştiu.Dar “Only God can judge me!”

Etichete:, , , , ,

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 800 other followers

